Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2010 13:59 - Джеймс Бонд се завръща!
Автор: erabooks Категория: Забавление   
Прочетен: 1147 Коментари: 0 Гласове:
0



Бонд… Джеймс Бонд

Джефри Дивър е избран да напише следващия роман за легендарния британски шпионин Джеймс Бонд! Засега книгата е обявена като „Проект Х” и ще бъде издадена в САЩ и Великобритания на 28 май 2011 г. – специално за рождения ден на Ян Флеминг.

„Не мога да ви опиша какво почувствах, когато се свързаха с мен, за да ме попитат дали искам да напиша новата книга за Джеймс Бонд! Получавал съм много награди за своите романи, но тази, с която най-много се гордея, е „Стоманеният кинжал на Ян Флеминг”, която получих от Британската асоциация на авторите на криминални романи през 2004 г.”

Когато Дивър получава наградата, в публиката е Корин Търнър, управител на издателството на Ян Флеминг. Тя разказва: „Винаги съм се възхищавала на майсторството на Джефри Дивър. И бях приятно изненадана, когато той сподели, че романите за Бонд са имали изключително силно влияние върху кариерата му като писател. И тогава си казах: Ето кой би трябвало да напише следващия роман за Джеймс Бонд. Новите му приключения със сигурност ще бъдат вълнуващи, ако са в ръцете на Джефри Дивър.”.

Дивър вече има опит с успешно филмирани книги. Още първият роман за Линкълн Райм - „Колекционерът на кости“, е филмиран с Дензъл Уошингтън в ролята на Райм и Анджелина Джоли в ролята на Амелия Сакс. По романите на Джефри Дивър се снима и „Сълзата на дявола” с режисьор Волфганг Петерсен (Перфектната буря, Троя). Откупени са и правата на „Каменната маймуна“ и „Милост“.






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: erabooks
Категория: Забавление
Прочетен: 520042
Постинги: 85
Коментари: 77
Гласове: 71
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930