Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2012 12:33 - Искрено и лично от Сара Адисън Алън
Автор: erabooks Категория: Забавление   
Прочетен: 3710 Коментари: 0 Гласове:
1



imageШест любопитни факта, които авторката на „Момичето, което преследваше луната” и „Тайна с цвят на праскова” споделя за себе си:


1. Когато бях дете, исках да стана боклукчия. Прекарвах часове в мечти за това как се возя на задницата на боклукчийски камион, скачам от него пред всяка къща и изпразвам контейнера.
2. Родена съм в Ашвил, Северна Каролина – мястото, което сп. Rolling Stone веднъж нарече „Най-ненормалният град на Америка.”
3. Имам бакалавърска степен по литература. Избрах това, защото си помислих, че ще е страхотно да получа диплома само като чета художествена литература. Все едно да се дипломирам в яденето на шоколад.
4. Баща ми беше редактор и репортер. Освен това списваше колонка в местния вестник, за което е награждаван.
5. Баща ми носеше обица на носа, но ние се преструвахме, че тя не съществува.
6. За сюжета на дебютния ми роман „Градина на желанията” не беше предвидено да има магически нотки. Трябваше да бъде обикновена история за две сестри, които се преоткриват след много години раздяла. Но изведнъж ябълковото дърво започна да хвърля плодове и историята оживя сама. А животът ми не е същият от тогава.




Тагове:   магия,   любопитно,   Сара,   ера,   праскова,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: erabooks
Категория: Забавление
Прочетен: 519999
Постинги: 85
Коментари: 77
Гласове: 71
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930